Ontwerp zonder titel-15

Heb je een vraag over...

Reserveren van een baan

Het maken van de reservering en het betalen van de reservering gaat via Playtomic. Je kunt Playtomic benaderen via onze website www.padelife.nl en door de Playtomic app te downloaden op je mobiel. Om een baan te reserveren moet je een (gratis) account aanmaken op Playtomic.
Nee, banen kunnen alleen via Playtomic gereserveerd worden.
Zeker. Je kunt bij ons een baan afnemen voor de minimale periode van 26 weken. Via het aanvraagformulier op onze website kan je je voorkeuren doorgeven www.padelife.nl/tarieven/vaste-baanverhuur/

Faciliteiten

Ja, je kunt gedurende de openingstijden van Sportstudio Workout, de fitnessstudio die bij ons in het pand zit, gebruikmaken van hun kleedkamers. De openingstijden van Sportstudio Workout zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 – 22.00. In het weekend van 8.30 – 15.00. De kleedkamers zijn uitgerust met douches.
Ja. In de padelhal staat een kiosk waar je rackets kunt huren. Je hebt hiervoor alleen een pinpas nodig. Na afloop van je reservering plaats je het racket weer terug. De kiosk werkt met een borg. De borg wordt teruggestort nadat het racket is teruggeplaatst in de kiosk.
Er is geen bar aanwezig bij locaties van Padelife. Wel is er een aangenaam zitgedeelte in de hal. Uit de kiosk kan je een drankje of een snack halen.
Ja, in de padelkiosk in de hal kun je ballen kopen. De ballen zijn alleen te koop en niet te huur. Doe de ballen na afloop niet terug in de kiosk.

Padelkiosk

Bij het gebruik van de kiosk is het belangrijk dat je:
  • Je email-adres ingeeft bij het afronden van je transactie. in het geval er iets fout gaat met je transactie kunnen we deze gemakkelijk terugvinden.
  • Het racket terugbrengt met dezelfde pinpas waarmee je het racket uit de kiosk gehaald hebt.
  • Het racket niet tegelijk terug stopt met je degene die voor je staat bij de kiosk omdat de deur toch al open staat. In dit geval ‘weet’ de kiosk niet dat je het racket terug gedaan hebt en krijg je de borg niet terug.
  • In het geval van een probleem je direct contact opneemt met padelkiosk via info@padelkiosk.be
Het kan tot 48 uur duren na het terugbrengen van het racket/de rackets voordat de borg wordt vrijgegeven. De ene bank is hier sneller mee dan de andere, hier heeft Padelife danwel Padelkiosk geen invloed op. Is de borg na 48 uur nog niet geretourneerd, dan is er mogelijk iets misgegaan. Neem in dat geval direct contact op met padelkiosk via info@padelkiosk.be
De kiosk is een self-service automaat en werkt daarom met een borg van €49,99. Als je het racket netjes teruggeplaatst wordt, wordt de €5 verrekend met de €49,99. Je krijgt dus niet €49,99 retour op je rekening maar €49,99 – €5 = €44,99.
De teruggave binnen 48 uur geldt alleen binnen werkdagen. Banken doen geen transacties in het weekend. Mocht je op zaterdag een racket huren zal uiterlijk op dinsdag de borg terug zijn gestort.

Padeltraining

Ja, je kunt je bij de Padelife Academy opgeven voor padeltraining. We bieden een 8-weekse cursus aan, je kunt ook een enkele les boeken, er worden thematrainingen georganiseerd welke je kunt reserveren via Playtomic en gedurende de zomermaanden zijn er de zomerstages. Je kunt alles teruglezen op www.padelife.nl/padellessen/

Contact

Als je ons een mail stuurt op info@padelife.nl geven we altijd binnen 24 uur antwoord, op werkdagen.

heb je een andere vraag of zoek je contact met ons? laat het ons weten